piątek, 12 lutego 2016

Przepraszam :(

Jest mi bardzo przykro, ale rozdział się dzisiaj nie pojawi, za co Was bardzo przepraszam. Cały tydzień starałam się coś napisać, jednak nic mi nie wychodziło. Czegoś mi brakuje i nic nie poradzę na to, że nie jestem w stanie złożyć nawet jednego zdania. Postanowiłam, że zrobię sobie przerwę. W najbliższym czasie nie będę dodawać rozdziałów, ale to nie oznacza, że porzucam te fanfiction. Obiecuję, że wrócę tu, tylko potrzebuję trochę czasu. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie i kiedy tu wrócę wciąż ze mną będziecie.
Do zobaczenia wkrótce...
Ilysm, Angela <3

6 komentarzy:

  1. Trochę przykro, ale rozumiem. Nie masz się co martwić będę czekać kochanie :*
    To ff na stałe jest zapisane moich zakładkach ♥
    Do zobaczenia wkrótce...
    ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodzę codziennie i sprawdzam czy może jednak coś dodałaś, zakochałam się w Spaces od początku i teraz z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział :( <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam twoje poprzednie ff i szczerze powiem,że było to jedno z najlepszych ff jakie kiedykolwiek czytałam.Bardzo się cieszę,że postanowiłaś opisać historię Harrego:) Możesz być pewna, że poczekam, ponieważ masz OGROMNY talent i wiem, że to ff będzie tak samo GENIALNE jak Spaces <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadal czekamy :(

    OdpowiedzUsuń